camillasdesign-n

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Bra början på att designa är att testa Sims (:

Av Camilla Hoffmann Petersen - 18 februari 2010 14:14

   hejsan. Nu vet ni lite om mej så nu tänker jag gå över till vart intresset kommer ifrån :)

Jag började som 7-åring att intressera mej för Sims. Jag satt alltid och kollade på när min kusin spelade och sen började jag köpa sims spela själv. Och genom åren har det blivit mer och mer sims köpande som ni kan se i foto-galleriet lite längre ner ;)

Men iallafall , Sims är en jättebra början till bl.a "designskapande" :)

Sims leder inter bara till inredning o så utan till massa ideer, fantasi och massor med timmars av skoj (:

Jag spelar fortfarande Sims idag , Spelet är underbart , Jag älskar verkligen sims ^^  

 



  

 
 
FianStian

FianStian

18 februari 2010 15:13

Fiin blogg !!! =)=)

http://www.fianstian.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Hoffmann Petersen - 13 mars 2010 15:03

Vad tycker ni om min blogg än så länge  ? :)

Av Camilla Hoffmann Petersen - 12 mars 2010 08:21

hejsan. har börjat bli lite mindre aktiv på bloggen för att jag har funderat på att skaffa hemsida istället och jag tänker göra det :)) Så snart inom kort minst om 2 veckor kommer det komma mer info ....     //  Camilla Hoffmann Petersen. ...

hejsan. Nu sitter jag här i skolan med några av mina bästa kompisar ;) Vi har startat ett projekt i skolan, så alltså det betyder att jag har lite mera tid till bloggen :D , tur ^^ Jag har precis startat en ny omröstning vad ni tycker om min head...

Det har gått några dagar och det är Mars , våren börjar närma sig det börjar bli varmare och humöret kommer upp på top :) Idag är det riktigt vårväder i härliga helsingborg :D Tävlingen avslutas snart , så snart kommer det att bli en lycklig vinn...

Av Camilla Hoffmann Petersen - 28 februari 2010 10:03

Hejsan ! Igår var jag och kollade på filmen Avatar. Jag säger bara en sak.... Filmen var fantastisk ! Ni som inte har sett filmen borde nästan se den :) När jag såg filmen blev man riktig rörd :P Man såg hur barska vissa människor är och jag tä...

Presentation


Kontakta Camilla på :

camilla.kontakt@live.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min header på bloggen ?^^
 JAAA !! supersnygg :D
 Ja, den är jättefin
 Den är bra :)
 Den duger .
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards