camillasdesign-n

Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

hejsan :)

Av Camilla Hoffmann Petersen - 6 mars 2010 14:34

Det har gått några dagar och det är Mars , våren börjar närma sig det börjar bli varmare och humöret kommer upp på top :)

Idag är det riktigt vårväder i härliga helsingborg :D

Tävlingen avslutas snart , så snart kommer det att bli en lycklig vinnare

Kommentera och säg om ni har önskamål på något jag kan ändra i Bloggen !



Ha det bra , //




Camilla (===




 
 
Nea.

Nea.

6 mars 2010 19:38

Det är ju mars nuu. :O Du får ju uppdatera oftare. :D

http://neapeah.se

 
Camilla.

Camilla.

6 mars 2010 20:31

Ja ... hehe är mina inlägg så bra ? ;)

http://www.camillasdesign-n.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Hoffmann Petersen - 13 mars 2010 15:03

Vad tycker ni om min blogg än så länge  ? :)

Av Camilla Hoffmann Petersen - 12 mars 2010 08:21

hejsan. har börjat bli lite mindre aktiv på bloggen för att jag har funderat på att skaffa hemsida istället och jag tänker göra det :)) Så snart inom kort minst om 2 veckor kommer det komma mer info ....     //  Camilla Hoffmann Petersen. ...

hejsan. Nu sitter jag här i skolan med några av mina bästa kompisar ;) Vi har startat ett projekt i skolan, så alltså det betyder att jag har lite mera tid till bloggen :D , tur ^^ Jag har precis startat en ny omröstning vad ni tycker om min head...

Av Camilla Hoffmann Petersen - 28 februari 2010 10:03

Hejsan ! Igår var jag och kollade på filmen Avatar. Jag säger bara en sak.... Filmen var fantastisk ! Ni som inte har sett filmen borde nästan se den :) När jag såg filmen blev man riktig rörd :P Man såg hur barska vissa människor är och jag tä...

Av Camilla Hoffmann Petersen - 26 februari 2010 19:28

Hej ! Tävlingen avslutas på nästa söndag alltså den 7/3 2010 :)   Så ni får börja på er header nu för att hinna med ;) Den som vinner kommer att få en överraskning & man vet aldrig med camilla , hehe.   Så skicka in bidrag :)   TIPS : F...

Presentation


Kontakta Camilla på :

camilla.kontakt@live.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min header på bloggen ?^^
 JAAA !! supersnygg :D
 Ja, den är jättefin
 Den är bra :)
 Den duger .
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards