camillasdesign-n

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

God kväll, alla läsare (:

Av Camilla Hoffmann Petersen - 20 februari 2010 17:30

   hejsan . sitter här och är totalt chockerad , statusen är på  67  och för några timmar sedan var den på 5 , där kan man snacka om att jag blev glad ! Har inte varit så glad på ett tag :)

Men iallafall jag har lovat att det ska bli en omröstning  så om några minuter kan ni rösta (:

Jag tänker också snart att starta en tävling här på bloggen, vad det blir för slags tävling blir en överraskning, så ni får vänta och hålla utkik ;)


Trevlig Helg.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Hoffmann Petersen - 13 mars 2010 15:03

Vad tycker ni om min blogg än så länge  ? :)

Av Camilla Hoffmann Petersen - 12 mars 2010 08:21

hejsan. har börjat bli lite mindre aktiv på bloggen för att jag har funderat på att skaffa hemsida istället och jag tänker göra det :)) Så snart inom kort minst om 2 veckor kommer det komma mer info ....     //  Camilla Hoffmann Petersen. ...

hejsan. Nu sitter jag här i skolan med några av mina bästa kompisar ;) Vi har startat ett projekt i skolan, så alltså det betyder att jag har lite mera tid till bloggen :D , tur ^^ Jag har precis startat en ny omröstning vad ni tycker om min head...

Det har gått några dagar och det är Mars , våren börjar närma sig det börjar bli varmare och humöret kommer upp på top :) Idag är det riktigt vårväder i härliga helsingborg :D Tävlingen avslutas snart , så snart kommer det att bli en lycklig vinn...

Av Camilla Hoffmann Petersen - 28 februari 2010 10:03

Hejsan ! Igår var jag och kollade på filmen Avatar. Jag säger bara en sak.... Filmen var fantastisk ! Ni som inte har sett filmen borde nästan se den :) När jag såg filmen blev man riktig rörd :P Man såg hur barska vissa människor är och jag tä...

Presentation


Kontakta Camilla på :

camilla.kontakt@live.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min header på bloggen ?^^
 JAAA !! supersnygg :D
 Ja, den är jättefin
 Den är bra :)
 Den duger .
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards